Georgie Henley (från Narnia) vill efterlika Kristens karriär!

I en tidigare intervju så har Georgie Henley, som spelar Lucy i Narnia, berättat att hon vill efterlika Kristens kärriär!



Fråga
: Vilka skådespelare där ute skulle var och en av er vilja att er karriär efterliknade?
Georgie Henley: Tja, jag tycker Johnny Depp har en riktigt bra karriär för han har alltid valt olika genrer och alltid valt mer udda roller. Han har aldrig tagit det lätta alternativet. Det är något jag verkligen beundrar och skulle älska att efterlikna. Folk tenderar också att klaga på Kristen Stewart, men jag tycker att hon har gjort ett riktigt bra jobb från att agera med Jodie Foster i Panic Room till att nu vara en fullfjädrad - och enligt med en väldigt talangfull - skådespelare. Jag tycker att hon gör det mycket bra och förtjänar bättre uppmärksamhet i media än vad hon får. Så jag ser difinitivt upp till hennes karriär också.

källa
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0