Beröm till Robban!

Alla som någonsin har jobbat med Robert Pattinson har fått chansen att skriva om hur de tycker att han var!
Självklart var alltihopa bara massa beröm ;)



"Som person är han inte som någon annan jag någonsin träffat i Hollywood, och som slådespelare är han helt naturlig. Han är inget ego, men han är una ffected av det och tycks aldrig skrämmas av den uppmärksamhet som kommer hans väg." - Ashley Greene (Twilight Saga)

"Och att arbeta med Rob var fantastisk. Han är en bra kille, så begåvad." - Christina Ricci (Bel Ami)

Han är en super trevlig kille. Jag är verkligen glad för honom att han har fortsatt att vara så uber lyckad. "- Emma Watson (Harry Potter)

"Rob Pattinson är en sexsymbol. Rob Pattinson är en äkta sexig kille." - Daniel Radcliffe (Harry Potter)

"Robert är blyg kille ... ödmjuk. Jag tror inte att någonting kan komma åt honom riktigt.He är så begåvad. Jag har aldrig träffat någon som kan göra något och allt!" - Kellan Lutz (Twilight Saga)

"Jag tror att han vill vara en seriös skådespelare, och han är en härlig kille. Så att inse vad han har att göra med, alla krav av Twilight, popularitet och distraktioner, jag tror att han hanterar det otroligt bra." - Chris Cooper (Remember Me)

"Han är en riktigt bra skådespelare och en riktigt bra kille." - Hugh Jackman (Unbound Captives)

"Jag tycker att han är djärv och annorlunda" - Kristen Stewart (Twilight Saga)

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0