Kristen - Jag har tur

Kristen Stewart har pratat om hennes tacksamhet för The Twilight Saga, hon berättar att hon hade tur med att lyckats internationellt med raden utav vampyrfilmer.

Hon berättar i en intervju att hon har med hjälp utav vampyrfilmerna fått större frihet till att göra mer filmer.

‘Med Twilight hade vi alla tur," säger hon. "Det är sällsynta saker för en film, när det ger dig frihet"

‘På grund utav Twilight kunde jag vara med i filmer som Welcome to the rileys".

Stjärnan har också avslöjat hur hennes familj älskar Twilightfilmerna, och var i extas när hon fick huvudrollen. "Hon var så upphetsad när jag var med i Twilight", berättar hon om sin mamma på en hörande nyheter. ‘Hela min familj var det. Före Twilight var det mer, "Varför gör du alla dessa filmer som ingen vill se?"

Men trots det så pratar hon glatt om sin familj, K-stew förblev väldigt tyst när från om hennes förhållande till Rob var.

‘Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger det till någon eller, jag kommer inte prata om det där" säger hon



Källa
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0