Robert Pattinson & Ashley Greene till Sverige!

Som ni säkert redan vet så kommer Robert Pattinson & Ashley Greene komma till Sverige den 28 oktober i hovet. Det kommer bli ett twilight fan event likt förra året när Kristen & taylor besökte Stockholm! Underbara nyheter va? :D
Vi har nu fått mer information!

Stort Twilight Fan Event 28 oktober i Stockholm med skådespelarna Robert Pattinson och Ashley Greene.

Den 28 oktober besöker Twilight-stjärnorna Robert Pattinson och Ashley Greene Stockholm för att möta sina fans på Hovet, där de kommer att medverka i en frågestund! På programmet står dessutom livemusik och en första exklusiv visning av klipp från THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN – part 1.

Biljetterna är gratis och delas ut på utvalda SF Bio biografer fredagen den 21 oktober. Max två biljetter/person. Åldersgräns 13 år.

Här kan du få tag på de åtråvärda biljetterna den 21 oktober:

Filmstaden Sergel, Hötorget Stockholm, klockan 07.00

Filmstaden Bergakungen, Göteborg, klockan 07.00

Filmstaden Storgatan, Malmö, klockan 07.00

 

Filmstaden Gävle, vanliga öppettider

Filmstaden Helsingborg, vanliga öppettider

Filmstaden Jönköping, vanliga öppettider

Filmstaden Karlstad, vanliga öppettider

Filmstaden Linköping, vanliga öppettider

Filmstaden Luleå, vanliga öppettider

Filmstaden Lund, vanliga öppettider

Filmstaden Norrköping, vanliga öppettider

Filmstaden Sundsvall, vanliga öppettider

Filmstaden Umeå, vanliga öppettider

Filmstaden Uppsala, vanliga öppettider

Filmstaden Västerås, vanliga öppettider

Filmstaden Växjö, vanliga öppettider

Filmstaden Örebro, vanliga öppettider

Twilight Fan Event är ett samarrangemang mellan Zap Events, Nordisk Film och SF Bio.

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN – part 1 kommer få världspremiär den 16 november!


Självklart kommer alla vi twifansen närvara på eventet!
Källa
/Lisa & Julia

Kommentarer
Postat av: Enya

Åhh vad jag ser fram emot den dagen!!!! hoppas vi ses där :D

2011-10-14 @ 10:10:13
Postat av: Livia

Vaa kommer dem till sverige? :O :D :D :D jag ska lätt dit, min dröm sen för alltid!!!<333333333

2011-10-14 @ 10:15:31
URL: http://livana.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ser fram emot det så hääääääär mkt!! Bäst att dem släpps i Uppsala också jag och typ ALLA mina kompisar ska dit, vem vill liksom inte se den snyggingen?! :D :D :D :D

2011-10-14 @ 10:19:30
URL: http://petras.devote.se
Postat av: Mr pattinson<3

28 oktober i mitt <3 för evigt!

2011-10-14 @ 10:22:29
Postat av: soula

va släpps dem inte i kiruna :( men jag kommer ju lätt till närmsta stad iaf :) KRAM älskar eran blogg!

2011-10-14 @ 10:24:13
Postat av: Anonym

va släpps dem inte i kiruna :( men jag kommer ju lätt till närmsta stad iaf :) KRAM älskar eran blogg!

2011-10-14 @ 10:24:50
Postat av: Amanda (från Twilightktr)

Hejsan! Jag undra om ni har lust och lägga upp ett inlägg om en tävling på våran blogg (Twilightktr)? Tävlingen är "Bästa fan art" och vi vill locka så många tävlande så möjligt, inte läsare! :) /Amanda



Direkt länk till inlägget: http://twilightktr.blogg.se/2011/october/tavling-basta-fan-art.html

2011-10-15 @ 17:10:58
URL: http://twilightktr.blogg.se/
Postat av: amanda

Hallå. Är biljetterna slut? Jag hämtade inte dom igår. Det var ju den 21 då. Jag vill också till hovet. Är det någon som vet om de är slut? Snälla svara, jag blir förkrossad om de är slut:(

2011-10-22 @ 14:20:31
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

Kolla på min sida där kan du se info om när teasern för breaking dawn part 2 kommer ut :D så kan du skriva det på din sida om du vill ^^

2012-03-08 @ 19:01:10
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Prietha

Har en twilight blogg som är VÄL uppdaterad med dom seanset nyheterna! BESÖK BESÖK BESÖK!

2012-06-18 @ 13:34:00
URL: http://thetwilightts.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-02 @ 12:09:00
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-24 @ 09:44:59
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0