Bilder från twilight-träffen!

Som ni vet så hade jag Amanda och Julia en twilight-träff idag på Uppsalas stadsbiblotek! Och det blev jätteroligt, även fast det inte riktigt kom så många som vi hade tänkt oss! Vi följde planeringen ganska bra, och gjorde olika lekar, aktiviteter, fika (med en gigantisk tårta som bara blev haluppäten!) tävlingar med prisutdelning i slutet!

Man lärde känna en massa trevliga twilight fans och det blev riktigt roliga diskutioner, jag hopppas att alla uppskattade dagen och tyckte att det blev roligt, för det gjorde jag! :D
Tack alla för att ni kom och gjorde dagen så rolig!

Den stora supergoda twilight trårtan!

Tre förväntasfulla twilighttjejer som väntar på att folk ska komma! (Fr. vänster: jag (Lisa), Amanda & Julia)

Här är några utav dem som var mer på träffen, eftersom de var drop in så hade rätt många hunnit gå när vi tog bilden, plus att vissa inte ville vara med på bild! :)

Haha tre arangörer lägst ner!


Som en gemenskap!



Om någon utav er som var på träffen har lite fler bilder så får ni gärna maila dem till oss på [email protected] ! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

hej! Jag var på träffen, hon som gick i fyran men såg äldre ut och vann citat tävlingen och all det där.... Jag har ju en blogg (thetwilight.spotlife.se) som jag har lagt ut massor av bilder från träffen på, inlägget heter ''Bilder från Twilight-träff'' och det är ganska många bilder. Ni får självklart använda dom!

//Klara

2011-05-21 @ 19:36:28
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: Klara

(Jag kommenterade i stället för att maila)

2011-05-21 @ 19:39:15
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: Lina

tack för en jättetrevlig dag! :)

2011-05-22 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0