Kristen Jaymes Stewart!

Natalie frågade hur lång Kristen Stewart är egentligen!
Hej! jag har en fråga som jag undrat over länge -vissa säger att kristen är 168 cm andra 163cm osv , vad är hennes exakta längd ? :D

SVAR: Man får alltid höra olika, men vad jag vet så är Kristen 168 cm lång. Hoppas du blir nöjd med svaret! :)

Nu när det inte finns så mycket att uppdatera om, så tänkte jag att jag ändå kan slänga in lite fakta om Kristen!
Fullständigt namn: Kristen Jaymes Stewart
Född: 9 April 1990 i Los Angeles, Kalifornien
Familj: Mamma Jules Mann Stewart, Pappa John Stewart, bror Cameron, katten Jella och tre hundar.
Ögonfärg: Gröna
Citat av Kristen!
Acting is such a personal thing, which is weird because at the same time it’s not. It’s for the consumption of other people. But in terms of creative outlets and expressing yourself, it’s just the most extreme version of that that I’ve ever found. It’s like running, it’s exertion. When you reach that point where you can’t go anymore and you stop and you take a breath, it’s that same sort of clearing of the mind.
Adress om du vill skicka brev eller något paket till Kristen Stewart!
Kristen Stewart
The Gersh Agency
232 North Canon Drive
Beverly Hills, CA 90210
USA
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0