Nikki Reed pratar om Breaking Dawn och Kristen Stewart!

Nikki Reed and Kristen Stewart Oct. 7

OK!
fångades upp med Nikki Reed i går kväll, och skymningens skönhet kupade på alla detaljer avBreaking Dawn filma!
Första anhalten - inte Vancouver. "Vi är på väg till New Orleans först, i drygt en vecka," berättade Nikki för OK! uteslutande på Swatch New Gents lanseringen. Hon delade också några som traditioner om vad hennes co-stars njuter av när de har en paus från inspelningen!
[...]
Så hur är Kristen Stewart?
"Kristen gör sin grej," berättade Nikki för OK!.
K-Stew vill nog att spendera lite tid ensam med på / av skärmen pojkvän Robert Pattinson.
[...]
Nikki är mycket glad för att börja filma, men hon hade inte manuset i sina händer fram till förra veckan!
"Det ser verkligen fantastiskt ut. Jag visste inte hur det skulle hända, hur mycket de hade skilt sig från boken, men det är alla där, det är bra. Alla de riktigt komiska stunder som Jacob och jag har tillsammans är alla där. Och även hon [Rosalie] är verkligen en sympatisk karaktär i en mening. Du får verkligen förstå varför hon varit som hon varit. "
"Och att se henne interagera med ett barn - om jag gör det på rätt sätt, låt oss hålla tummarna att jag kan framställa det exakt - det är lite av en riktigt intensivt band som vi har som jag tycker är riktigt relativa. Jag ser fram emot att humanisera henne lite, om du förstår vad jag menar. Blink blink. "
När det gäller den efterlängtade födelse scen, delade Nikki, "Det är intensivt."
"Än en gång, det kommer att bli en helt annan sak att se visuellt. Vi har boken och sedan övergången till skriptet. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0