Gissa vem Amanda & Julia hittade i frisyr-katalogen hos frisören idag?

Jo, ingen mindre än självaste Robert Pattinson!
Det tyckte vi var lite roligt, så vi tog några bilder vi tänkte visa er!
Tyvvär hade jag ingen bra kamera med mig, så ni får nöja er mig dessa bilder!











Och såhär stod det i texten brevid hans stora bild:
Scandinavian
Hos männen ser vi fortfarande mycket längder, och precis som hos kvinnorna, fyllighet och rundare former på håren. 80-talet spelar naturligtvis in vilket vi särskillt ser på de kortare håren. För den rätta kvällslooken använder du en produkt som ger glans, t.ex vax, gärna stylat med sidbena á la Dolce Vita. För en smutsig och mer maskulin styling blandar du med fördel vax oxh mousse.

Robert's hair was cut into a square shape, and a wax from the xclusive range used for a matt finish. Robert is with Models One and wearing clothes from Levis Red.

Photograped by Johan Bergelin. Hair by Massimo diStefano. Clothes styling by Jiv Thanks to the Chalk Farm studios, London.

Vi tror att bilderna är tagna för ganska länge sedan, med tanke på att han ser väldigt ung ut på bilderna, något exakt årtal stod inte någonstans.
Och själva boken som vi hittade dessa i hette C Magazine.
/Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! nu har jag lottat ut fem finalister till veckans blogg, kolla in och se om det var du som gick vidare.

Ha en trevlig kväll! :)

2010-09-20 @ 22:19:26
URL: http://d
Postat av: Anonym

Hej! nu har jag lottat ut fem finalister till veckans blogg, kolla in och se om det var du som gick vidare.

Ha en trevlig kväll! :)

2010-09-20 @ 22:19:33
URL: http://divokys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0