Kellan Lutz om Breaking dawn

Så här står det på thetwilightsaga.se:

”Vi börjar nångång i oktober och håller på till slutet av april.” Säger Kellan Lutz. ”Jag var nyligen och provade kläder och kontaktlinser för rollen.”

Och vad gäller scenen alla väntat på – födseln utav Renesmee – skämtade Lutz ”De borde ha Emmett i bakgrunden skrattande.”

Faktum är att Kellan Lutz vet vad Bill Condon har planerat för scenen. ”Jag älskar sättet de planerar att visa det hela.” säger han ”Jag var lite orolig för just den scenen och tänkte att det skulle bli svårt att spela in.”

Melissa Rosenberg har nyligen också sagt att hon inte tror det handlar om mängden blod utan mera om hur intensivt det hela blir.

”Hennes ansikte spelar en stor roll i det hela. Allting är från Bellas perspektiv när det händer . Jag tror det kommer bli rätt intensivt.”



/Lisa


Kommentarer
Postat av: TLD Marisa

Sv: Vi avstår, men tack ändå! :) Ha e bra kväll

2010-09-28 @ 19:12:23
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0