Kristen Stewart pratar om Breaking Dawn - planer

Att vara den ledande damen i en av de mest populära film franchisetagaren i världen är definitivt en dörröppnare just nu. För Kristen Stewart (som naturligtvis porträtterar "Bella Swan" i Twilight-seien) har den gett henne "fler möjligheter än hon någonsin haft", så långt som framtida framtida projekt går, förklarade hon för Fox. "Jag vill bara utföra arbete som jag finner vara på väg, och det är något jag inte kan vara specifik om".

I en intervju med Stylist Magazine utarbetade hon sig på det och sade "Det är svårt att säga exakt vad jag väljer för projekt, och det är inte som att jag hade detta lysande förutseende att Twilight skulle bli stort. Jag kan göra något jag känner att jag måste. Égentligen finns det inte en massa val, men samtidigt har jag inte några stora system".

Hittils har hon efter sina Twilight-val fått en hel del beröm och The Runaways and Welcome to the Rileys har fått positiv kritik av responserna, och filmen hon arbetat med under de senaste veckorna, On The Road, är ett mycket efterlängtat projekt, samt tillsamands med huvudrollerna Garrett Hedlund, Viggo Mortensen, Kristen Dunst, Amy Adams,  och andra välrennomerade skådespelare. Så oavsett om det finns ett "grand system" på plats eller inte, så har det gått bra för Kristen Stewart i film-utvalsprocessen.

Oavsett tidigare arbete dras hennes uppmärkasamhet åt The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1, och The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 2, och är fullständigt noga med att följa efter dessa.

Översatt av mig, källan hittar ni här



/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0