Scout Taylor-Compton pratar om Kristen



Tro det eller ej, Kristen Stewart har inte alltid varit den heta handelsvara hon är idag. I själva verket har hon förlorat många roller till BFF Scout Taylor-Compton!

Även om Scout förlorade huvudrollen i skräckfilmen The Messengers till K-Stew har turen vänt. "Vi möter varandra i rollsökandet ganska ofta" berättade den 21-åriga skådespelerskan för HollywoodLife.com exklusivt på K-Swiss's Players Series dinner party i Venice, Kalifornien den 20:e september. "Vi är väldigt lika varandra. Hon ville ha rollen i Halloween och jag fick den. Det känns fantastiskt roligt att vi är riktigt bra vänner, men vi tar faktiskt varandras roller. Det är ungefär som 'Grattis! Vi kan skilja vänskapen från filmbranschen.'" tillade hon klokt, "Man kan vara vänner eller fiender. Jag väljer att vara vänner - jag har inga fiender."

Om du tycker att Scout låter hård, tro inte det för en sekund- hon är bara klok på Hollywoodspelet. I själva verket har hon och Kristen, 20, spelat mot varandra i The Runaways, Scout spelade rockaren Lita Ford till Kristen's Joan Jett. Så hur, exakt, gör flickorna för att lyckas bibehålla sin nära vänskap? "Vi är väldigt lika," sa Scout. "Vi är väldigt avslappnade. Vi behöver inte underhållas. Vi är sanna mot oss själva."

Detta är ett faktum. Trots att hon hade fullt upp med att promota Eclipse i juni, lyckades Kristen fortfarande hitta tid att representera sin kompis vid LA premiären av Scout's indiefilm, Love Ranch.

En annan faktor som bidrar till deras vänskap är en ömsesidig kärlek till musik. "Jag ska starta ett band," avslöjade Scout. "Jag spelar trummor. För The Runaways var jag tvungen att lära mig spela gitarr, så jag spelar även gitarr nu. "Vi jammade en hel del tillsammans i The Runaways, vi hade repetitioner hela tiden" sade hon och tillade "Jag vet att Kris spelar fortfarande, men nej, vi jammar inte tillsammans."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0