Kristens som snövit?

Det går "rykten" om att Kristen Stewart kan ha fått rollen i en modernare variant av klassikern Snövit: “Snow White and the Huntsman".

Jag hoppas att det stämmer, skulle vara väldigt roligt att få se henne i en sådan roll! :)



"Snow White and the Huntsman is expected to begin production later this year for a December 21, 2012 release date.
The film is described as a re-imagining of the classic fairy tale “Snow White and the Seven Dwarves” featuring an expanded role for the Huntsman who is ordered to take Snow White into the woods and kill her. Instead, he lets her go and he becomes something of a mentor, teaching her to fight and survive."
[källa]

Och så vill jag bara säga förlåt för min nästan-ingen-uppdatering-på-en-vecka, men jag har mina anledningar. Jag var borta i helgen, i måndags och i onsdags, och så har internet krånglat och inte fungerat, men lisa har tagit hand om er alldeles utmärkt ! Men nu är det "historia", för nu är jag tillbaka igen! :)

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0