Jackson verkar hålla med de flesta av oss när vi säger NEJ! till en Breaking Dawn i 3D




"Jag gillar den genom linjen. Jag gillar hur det är, du vet? Jag tycker 3-D är en fantastisk faktor för vissa typer av filmer men jag tror kärnan av vad Twilight-serien handlar om handlar om att göra val och att vara med de människor du älskar ", förklarade Rathbone i vår exklusiva intervju.
"Och jag tror egentligen att den inte har en plats i 3-D världen. 3-D världen är mer för  action-typens episka slag av kvalitet, och som definitivt är i Twilight-serien, men jag tycker det är mer så om anslutningarna vi gör i livet. Och jag tror att inte riktigt ... du behöver inte 3-D för att visa det. Du behöver bara titta på ... du vet, när Rob och Kristen titta på varje andra som Edward och Bella och den gnistan som händer, behöver du inte 3-D för att se det. "


Han är så rätt. Jag tror inte att Breaking Dawn är i behov av 3D.


Vid Eclipse premiären producerade Wyck Godfrey överens, till en grad:


"Vi har pratat om det. Vi har faktiskt riktigt utforskat att göra den andra filmen i 3-D eftersom att Bella blir en vampyr, och för att se hur världen är, så undersöker vi den. Men jag tror inte att någon av oss vill känna oss som om vi jagar en gimmick, och jag tror att det finns en massa människor som känner alla gör allt i 3-D. Och sanningen är, den här filmen handlar om intimitet, det handlar om förhållandet mellan Edward och Bella och jag inte säker på att det behövs. "


Jag antar att kanske den andra delen kunde vara okej i 3D. Jag antar att jag kan förstå varför med Bella som vampyr att de kanske vill göra det. Åtminstone låter det som att de egentligen inte kommer att göra det. Jag har inte sett en film än där jag tyckte att det var värt att betala de extra pengarna.


Källa
Översatt av mig, så ange oss som länk ifall ni kopierar texten, tack!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0