Kellan Lutz pratar om Robert Pattinsons musik!

Några Israeliska fans mötte nyligen upp Kellan Lutz och hade turen att få ställa honom några frågor.
Videon är ganska lång, men det är är en utskrift av när han talar lite om Rob

Tjej: Kan jag få fråga en sak?
Kellan:Ja?
Tjej: Hur är Rob - Rob Pattinson? Hans liv?
Kellan: Vad tror du att det är? Han är en av de coolaste killarna jag någonsin fått arbeta med. Han är superduktig. Jag menar hans röst, hans egenskaper, hans sång - när jag hörde hans låt soundtracket för första gången blev jag helt överaskad.
Tjej: Vilken låt? "Let me sign"? "Never think"?
Kellan: Vilken är den där man knappt kan höra orden?
Tjej: "Let me sign"
Kellan: Jag tror det är den, och jag bara - för jag kunde knappt förstå vad han sa, på gund av den känslan är det fantastiskt. Han är så duktig och att kunna arbeta med honom,  han är en sådan fantastisk skådespelare, en otrolig kille.
Tjej: Jag kommer svimma!

Lyckligtsvis så verkar det som att hon inte svimmade, eftersom att videon pågår i flera minuter. Du kan titta på det efter hoppet.



Information hittad här, och översatt av mig.
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0